Barcelona - Barcelona Pere Tarrés Youth Hostel

• OUALID
    Très bon séjour

About the place Hostelli

Hostelli Pere Tarrés Youth in Barcelona on uusi rakennus, joka sijaitsee kaupungin turvallisimmalla osalla, erittäin hyvällä päivällä ja yöllä metro- ja bussiyhteyksistä Barcelonan keskustaan. Pere Tarrés Barcelona Youth Hostel -palvelut ovat erittäin moderneja ja mukavia. Hostelli on yksi harvoista Barcelonan hosteleista, joissa kaikissa huoneissa on oma kylpyhuone. Löydät myös varustellun keittiön, jossa voit tutustua kulinaarisiin kykyihisi, tai jos haluat, kokeile hyvää ruokaa.

Internet/wi-fi

Dorms details
All ages are accepted
Age
Minimum age with a guardian

Private room details
All ages are accepted
Age

Available

Security and safety

Important information

Due to the Coronavirus, we strongly advise you to book a flexible rate with free cancellation. If you do not book a flexible rate with cancellation, you will not be entitled to a refund or a credit in case of a cancellation for any reason.
In times of uncertainty and your peace of mind, we recommend you select a flexible rate with free cancellation. If your plans change, you can always cancel free of charge until the cancellation expires.

This property does not have the capability to enable guests to self-isolate due to the communal nature of its facilities.

Viisumit konsulaatteihin

Varmistusviestejämme voidaan käyttää matkatodistuksina konsulaateissa
Varmistussähköpostiin voidaan liittää useita nimiä.

Latest reviews

Nämä arvostelut on oikeiden, tässä kohteessa majoittuneiden asiakkaiden tekemiä.

Näytämme sinulle KAIKKi arvostelut: niin positiiviset, kuin negatiivisetkin, jotta sinä voit tehdä parhaan mahdollisen valinnan ennen varaustasi. Jos olet majoittunut tässä hostellissa ja haluat tehdä arvostelun, ole hyvä ja kirjaudu "Oma Tili" osioon.

Juliette
8.6
Excellente adresse

Excellent accueil l’auberge est bien entretenue et le personnel très aimable

Henkilöstö 8.0
Sijainti 10.0
Puhtaus 7.0
Rakennukset 8.0
Arvo 9.0
OUALID
8.7
Très bon séjour

3 jours sur l'hotel, avec une bonne restauration chaque jour mais aussi un personnel exceptionnel !

Tunnelma 5.0
Lola
8.6
Mahtava
Super auberge, muy tranquila y gentes agradables.

J'ai passé une très bonne semaine dans cette auberge. Un cadre agréable et de nombreux commerces à proximité

Henkilöstö 9.0

Pauline
8.7
Idéalement placée, ambiance sympa

Nous étions un groupe de 4 (3 filles et 1 garçon). Nous sommes arrivés à 2h du matin, très bien accueillis à l'arrivée, on nous donne nos clés et nos draps. Arrivés dans la chambre, déjà 4 personnes qui dorment donc un peu compliqué de faire nos lits surtout que ceux qui nous étais attribués était pris. Donc on s'endort sans avoir mis nos draps pour ne pas réveiller nos colocataires. Point à revoir en cas d'arrivée tardive. Concernant les casiers dans les chambres, c'est bien sécurisé et ils sont sont grands (valise cabine + une petite étagère et encore un peu de place). Point négatif pour la ventilation qui se déclenche dans la chambre et fait un bruit insupportable. Nous avions une chambre en face de l'ascenseur, au début j'ai eu peur du bruit de celui ci ou des personnes qui rentrent ou sortent de l'auberge, mais finalement non, rien entendu. Le personnel à l'accueil est sympa, celui des petits déjeuners, un peu plus authentique.. L'auberge était très bien placée pour nous (un gigantesque centre commercial, que nous n'avons découvert que tardivement), les métros et bus à entre 2 et 10 min de marche. Au final, pour le tarif que nous avons eu, pdj et draps compris je ne regrette pas. Pour notre prochain séjour, je pense vraiment retourner dans cette auberge. Merci pour ce séjour :)

Henkilöstö 9.0
Sijainti 9.0
Rakennukset 7.0
Arvo 10.0
Sähköpostiosoite ei ole oikea. Täytä sähköpostiosoite Kirjoita aihe Kirjoita viesti Kirjoita lähettäjän nimi 1 toinen henkilö katsoo tällä hetkellä tätä hostellia! %s muuta henkilöä katsoo tällä hetkellä tätä hostellia! Viimeinen varaus oli 1 tunti takaisin %s Viimeinen varaus oli %s tuntia takaisin %s Viimeinen varaus oli tänään %s Viimeinen varaus oli eilen %s Viimeinen varaus oli tällä viikolla %s